O przyszłości e-learningu i o Nas pisze nowymarketing.pl

"Nowoczesne kursy i szkolenia są zdecydowanie bardziej angażujące i ułatwiające przyswajanie wiedzy niż klasyczne metody."
5 stycznia 2016

"Nowoczesne kursy i szkolenia są zdecydowanie bardziej angażujące i ułatwiające przyswajanie wiedzy niż klasyczne metody. Nie zapominajmy także, że taka forma przekazu pobudza większą ilość zmysłów jednocześnie, pozwalając na ich sprawny rozwój". W serwisie nowymarkerting.pl ukazał się dzisiaj artykuł "E-learnig - edukacja przyszłości?". Autorem tekstu jest Paweł Teper - kierownik projektów e-leraningowych w Firmie Ideo Sp z o.o.

Tekst prezentuje atuty e-learningu w kontekście zmian kulturowych, coraz większej popularności materiałów wizualnych i interaktywnych oraz wzrostu dostępu do internetu. Na popracie tej tezy autor przytacza badania przygotowane przez Sparks&Honey z których wynika, że co najmniej 85 proc. uczniów wyszukuje informacji w sieci, a ok. 30 proc. pobiera lekcje online. Ponadto według ostatnich danych rynek e-learningowy wzrósł w 2015 roku o około 9 proc., a w naszym kraju sporo, bo o ok. 28 proc. W tekście opisano sporo atutów szkoleń internetowych m.in. swobodne zarządzanie czasem, większe zaangażownie kursantów niż w nauczaniu tradycyjnym, oraz najpopularniejsze trendy w edukacji na odległość.

Pełny tekst artykułu "E-learning - edukacja przyszłości?".