Platforma e-learningowa dla Helukabel Polska Sp. z o. o.

Helukabel Polska Sp. z o.o. to wiodący niemiecki producent kabli, przewodów oraz osprzętu kablowego, działający globalnie z biurami sprzedaży w 55 krajach i zakładami produkcyjnymi w 36 krajach. Firma rozpoczęła działalność w 1978 roku w Hemmingen, a na polskim rynku jest obecna od 2000 roku jako HELUKABEL Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Krze Duże koło Warszawy.

Firma stawia na innowacyjne rozwiązania, wysoką jakość produktów potwierdzoną certyfikatem ISO 9001:2015 oraz ciągłe doskonalenie technologii przemysłowej. 

 

 

Problem Klienta 

 

Potrzeby Klienta były od początku klarowne. Pojawiał się w firmie problem z zarządzaniem dokumentami, pilnowaniem pracowników, aby akceptowali ważne dokumenty, regulaminy itp. Ponadto Klient potrzebował platformy, która umożliwi przeprowadzanie szkoleń dla pracowników poszerzających ich wiedzę na temat branży i procesów firmy.  
 Helukabel-logo

 

 

Nasze rozwiązanie 

 

 Helukabel desktop
 

W ramach współpracy z Helukabel Polska Sp. z o.o. wdrożyliśmy platformę e-learningową dostępną w sieci Klienta. Postawiliśmy na nasz autorski system Edito, który gwarantuje wydajność, elastyczność i jest intuicyjny w obsłudze. 

Klient zyskał praktyczną platformę, która umożliwia kompleksową realizację szkoleń oraz sprawne zarządzanie dokumentacją.  

 

Najważniejsze funkcjonalności, które wdrożyliśmy to: 

  • Baza dokumentówmoduł umożliwiający zamieszczanie plików w bazie wiedzy. Posiada szereg powiadomień do tego modułu pozwalających na lepsze zarzadzanie dokumentami oraz komunikację z użytkownikiem. Również obsługuje wersjonowanie dokumentów. Administrator systemu może wymusić akceptację dokumentów w określonym terminie, pobrać raport z datami akceptacji, zarządzać zmianami.  

  • Integracja z zewnętrznym kalendarzem - dzięki tej modyfikacji użytkownicy mają możliwość zsynchronizować kalendarz platformy ze swoim kalendarzem poczty Outlook. 

  • Chat - moduł służący do komunikacji między użytkownikami w obrębie danego szkolenia. Każdy czat posiada swojego moderatora, który administruje danym czatem.   

  • Ścieżki szkoleń - definiowane są w celu przygotowania rozwoju dla grup użytkowników. Dzięki tej metodzie użytkownik ma przejrzysty plan rozwoju. Każda ścieżka szkolenia może kończyć się dodatkowym certyfikatem niezależnym od certyfikatów uzyskanych z zaliczenia szkoleń.  

  • Wiązanie elementów lekcji z pytaniem testowym - każde pytanie w teście może posiadać powiązanie z lekcją, które w podsumowaniu testu będzie wyświetlane w przypadku błędnego podania odpowiedzi.  

 

 

Korzyści dla Klienta 

 

  • Łatwy dostęp do dokumentacji 

  • Lepsza kontrola nad wersjami dokumentów 

  • Możliwość śledzenia akceptacji dokumentów 

  • Szybsza reakcja na zmiany dzięki automatycznym powiadomieniom  

  • Redukcja opóźnień w obiegu dokumentów poprzez natychmiastowe informowanie użytkowników  

  • Większa przejrzystość procesów dokumentacyjnych w firmie 

  • Dostęp do szkoleń umożliwiających rozwój pracowników  

  • Treści dostosowane do potrzeb użytkowników  

  • Weryfikacja wiedzy poprzez testy i quizy  

  • Wzrost zainteresowania wśród pracowników  

 

 

Masz jakieś pytania?

Masz jakieś pytania?

Chętnie na nie odpowiemy!
Nasz zespół sprzedaży jest tu dla Ciebie.

formularz.webp