Masz jakieś pytania?
Chętnie na nie odpowiemy!
Nasz zespół sprzedaży jest tu dla Ciebie.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów jest międzynarodowym portem lotniczym położonym w województwie podkarpackim, 14 km od centrum Rzeszowa w miejscowości Jasionka.
Obsługuje zarówno loty krajowe, międzynarodowe oraz międzykontynentalne, oferując połączenia z wieloma europejskimi miastami oraz Nowym Jorkiem. W 2024 roku port obsłużył rekordową liczbę 1 145 257 pasażerów, co stanowiło wzrost o 12% w porównaniu do poprzedniego roku.
Jaki był efekt?
Brak scentralizowanego systemu e-learningowego czasem powodował opóźnienia w organizacji szkoleń oraz stwarzał ryzyko, że pracownicy nie będą dysponować aktualnymi certyfikatami wymaganymi do wykonywania obowiązków służbowych. Utrudnione było również raportowanie do działu HR czy Zespołu Monitorowania Zgodności z obowiązujących pracowników przepisami lotniskowymi.
Wymagania względem projektu:
W ramach współpracy z Klientem zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowaną platformę e-learningową do zarządzania szkoleniami zarówno online jak i stacjonarnymi. Postawiliśmy na nasz autorski system Edito, który gwarantuje elastyczność, skalowalność i jest wygodny w obsłudze.
Klient ma możliwość przeprowadzania kompleksowych szkoleń dla pracowników oraz podmiotów zewnętrznych, które są zakończone certyfikacją potwierdzającą znajomość zagadnień poznanych podczas szkoleń.
Najważniejsze funkcjonalności, które wdrożyliśmy to:
Trenerzy zarządzają w nim swoimi zasobami.
Trenerzy tworzą terminy szkoleń, przypisują do nich pracowników oraz podmioty zewnętrzne, monitorują postępy. Ponadto zarządzają zapisami użytkowników - potwierdzają ich obecność i oceniają egzaminy. Trenerzy mają także możliwość monitorowania postępów użytkowników ze szkoleń stacjonarnych. W ramach modułu mogą również zarządzać certyfikatami i raportować.
Trenerzy podpisują dokumenty elektronicznie. Mogą również zbiorczo podpisywać wiele plików.
Powiadomienia o nowo zdobytych oraz wygasających certyfikatach trafiają nie tylko do każdego z uczestników szkoleń, ale również do działu kadr, co pozwala na bieżąco monitorować poziom kwalifikacji pracowników i skutecznie planować dalszy rozwój kompetencji w organizacji.
Klient może importować użytkowników również z pliku XLS.
Nasz Klient zyskał nie tylko nowoczesne i praktyczne narzędzie, ale świetnie zorganizowany proces szkoleniowy. Dzięki temu poprawiła się logistyka pracy i zapewniona jest pełna zgodność z obowiązującymi przepisami lotniskowymi.
Co się zmieniło po wdrożeniu?