E-learning w administracji publicznej

O tym, jak wykorzystać potencjał platform e-learningowych i zwiększyć efektywność pracy instytucji, organizacji czy urzędów, opowiada Paweł Teper, kierownik projektów w Ideo Sp. z o.o.
19 stycznia 2017

„Platformy e-learningowe pozwalają uprościć i ułatwić przebieg spraw administracyjnych dzięki pełnieniu funkcji informacyjno-edukacyjnej. Przygotowane w odpowiedni sposób materiały takie jak np. instrukcje, opisy procedur „krok po kroku”, dostępne są dla każdej zainteresowanej osoby. Dzięki temu petenci mogą dowiedzieć się, gdzie mają się skierować z jaką sprawą, jakie dokumenty przygotować jeszcze przed przyjściem do urzędu czy jak wypełnić dany wniosek. Zrozumiałe, czytelne i ogólnodostępne przekazy pozwalają także budować pozytywny wizerunek urzędów.”

Artykuł ukazał się na łamach serwisu Samorzad.lex.pl. Zapraszamy do lektury i zapoznania się z naszą ofertą.